Rozbudowany profil użytkownika.
Osiągnięcia i punkty w ramach grywalizacji.
Wewnętrzna poczta.
Funkcje Social Learner.
Najnowocześniejsze technologie (Tin Can, HTML5).
Fora tematyczne osobno dla każdego kursu.
Mobile learning. Pełna funkcjonalność na urządzeniach mobilnych.
Skuteczne szkolenia e-learningowe bez problemów
Z perspektywy użytkownika końcowego do korzystania z naszych rozwiązań nie potrzeba nic prócz dowolnej, aktualnej przeglądarki internetowej i oczywiście dostępu do sieci.
Z punktu widzenia Klienta wymagania naszej platformy sprowadzają się do dowolnego serwera z dostępem do konta root (własnego, współdzielonego, VPS…), którego wydajność uzależniona musi być od ilości planowanych do obsługi użytkowników. Sama platforma LMS nie wymaga znaczących zasobów i może być uruchomiona nawet na najtańszych serwerach współdzielonych.
Na platformie muszą być oczywiście umieszczone odpowiednio przygotowane materiały szkoleniowe. W tym zakresie nasza platforma dopuszcza niespotykaną wręcz na różnorodność źródeł (od specjalnie przygotowanych paczek SCORM/Tin Can, przez materiały multimedialne po pliki PDF lub pliki MS Word) z jednoczesnym zachowaniem jednolitej formy ich prezentacji. Po więcej szczegółów zapraszamy tutaj Micro Learning
Pełna wygoda usługi
Nasza platforma LMS jest narzędziem przyjaznym i prostym w użytkowaniu, niemniej jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że zarządzanie szkoleniami jest procesem żmudnym i czasochłonnym (zwłaszcza kiedy obsługuje się dużą liczbę użytkowników). Dlatego wspólnie z naszymi Klientami wypracowaliśmy model współpracy wpisujący się w założenia SaaS. W modelu tym całość obowiązków związanych z wdrożeniem, utrzymaniem, rozwojem i bieżącą obsługą szkoleń online przejmujemy na siebie.
W ramach naszych usług oferujemy:
- zarządzanie bazą użytkowników,
- dodawanie i udostępnianie materiałów szkoleniowych,
- zarządzanie kalendarzem wydarzeń,
- obsługę komunikacji (informowanie o nowych szkoleniach, powiadomienia o zmianach statusów szkoleń lub ich terminach, przypominanie o terminach zakończenia szkolenia itd.),
- helpdesk dla użytkowników końcowych,
- raportowanie zarówno cykliczne, jak i „na żądanie”,
- ewaluację zarówno szkoleń, jak i samego procesu nauczania (w tym za pomocą zintegrowanych narzędzi badań ankietowych),
- inne usługi wpisujące się w oczekiwania Klienta.
Oczywiście wszelkie usługi świadczymy z wykorzystaniem naszych autorskich narzędzi.